Are you getting the Bubb Bulletin?/Está recibiendo el Boletín de Bubb?
Thu, Nov 10 2:45pm
Bubb Elementary

Hello Bubb Families,

Every Wednesday, the school staff sends the Bubb Bulletin to all parent emails on file with the office. Be sure to read it to hear about school-wide events, school and district announcements, enrichment opportunities, after-school activities, volunteer opportunities, and more!

If you are not receiving it, or you would like to add another family member or caregiver to the list, please contact Wendy VanGaasbeck in the school office at wvangaasbeck@mvwsd.org .

You can also find all current and previous bulletins on the Bubb Bulletin webpage.

Thanks,

Carol

 

Hola Familias Bubb,

Todos los Miércoles el staff de la escuela envía el Boletín de Bubb a todos los correos electrónicos de los padres de familia que se tiene registrados en la oficina. Asegúrese de leer el boletín para conocer a cerca de las actividades que se llevan a cabo en la escuela, avisos de la escuela y del distrito, oportunidades de enriquecimiento, actividades después de la escuela, oportunidades de voluntariado y más!

Si no está recibiendo el boletín, o quisiera agregar a la lista a otro miembro de su familia o cuidador, por favor contacte a Wendy VanGaasbeck en la oficina de la escuela en wvangaasbeck@mvwsd.org.

Usted también puede encontrar todos los boletines actuales y anteriores en la página web de los Boletines de Bubb.

Gracias,

Carol